Haha kalla mig idiot, en gång till snälla :D

"Du är verkligen en idiot som bara försöker få uppmärksamhet för att ditt liv e så fail tydligen :S"

Haha du är för söt, vad vill jag ha uppmärksamhet för "lillevän" ? Jag får tillräckligt med uppmärksamhet ändå. Mitt liv är inte alls fail, så vet inte vart du får det ifrån :S. Mitt liv är så jävla bra, jag trivs så jävla bra ska du veta! :D Men tro vad du vill, det är så skrattretande. Du förnekade ju inte något i ditt inlägg heller. Men du är ju så jävla bra menar jag, du har ju massa vänner och klarar dig kanon bra utan mig eftersom du är så jävla snygg och bra på alla sätt. Damn, jag är så jävla avis på dig, så jag dör... NOT!

Ska jag skaffa hjälp? Vem är det egentligen som behöver hjälp av oss två? Inte är det jag i alla fall.

Men jag "älskar" dig också! Du finns i mitt hjärta 4ever and ever! <3

Skriv gärna om mig på dig blogg om du känner för det :D Det gör inte mig något ! ;) Eller så skiter du i det, det är upp till dig :D.


Haha detta blir nästan som Kissie & Amir's bloggbråk xD haha mega skoj (y). Detta gillar vi, jag älskar att bråka såhär :D.

Kommentera här ♥♥
Postat av: lisa den största bästa och vackraste

vem är idioten? :D

2010-03-14 @ 13:14:33
URL: http://lisamagnusson.blogg.se/

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0