Jadu, bättre dagar har jag ju vart med om ;o

Dagen börjar med att jag fixar till mig, drar till bussen. Men när jag gått ungefär halva vägen, gissa hur mycket klockan var... Jag hade 7 minuter på mig för att hinna med bussen. Men självklart så blev jag snabbare i benen och kom fram 2 minuter innan bussen skulle vara där och han var självklart 1 minut försenad så jag skyndade mig i onödan ^^.

Sedan så gick jag av bussen och ser ett gulligt kärlekspar framför mig och får för mig att jag känner igen dom två.. och självklart är det min Älskade Mone & hennes Älskade Jonny :D. Så jag stod och snackade med dom i några minuter sedan drog jag till Gina. Det hände inte så mycket på Gina idag, som jag kan berätta här men efteråt så gick jag mot mataffären vad den nu heter och träffar Jeppe, så snackade vi lite oså gick jag till bussen.

Damn, det var två tjejer som jag såg förra veckan som stod i samma busskur, och fan va dom babblade på, och jag fick reda på massa grejer. Jätte intressant. Haha :)

När jag kommer hem, så kom Sebastian springandes fram till mig och ropade  "Iiia" och kramade om mig en lång stund, han ville inte släppa mig ><. Härligt med syskon ibland ;). Så bara för det så ska ni få en bild på gullungen! :D


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0