Sorry för att jag inte hörde av mig igår

Hellu, sorry för att jag inte hörde av mig igår. Men jag följde med min mor och hennes mormor. Efter det rog jag in till Uddevalla och umgicks med Sarah. Vi hade väldigt kul och vid 4 så drog vi till torp. Där gick vi runt och flummade. Haha dom äckliga emofjortisarna på H&M var ju lite trevliga .. HAHA Vi fick oss ett gott skratt iallafall ;).  Köpte en present till en, men det blir nog inte att den personen får den. Senare så köpte Sarah & jag massa coooola :D (y). Mer kan jag inte berätta här (a).

Idag vaknade jag upp hos älskiipälskii Sarah idag. Hon väckte mig och sa ;"jag måste berätta en grej.." Några sekunder efter säger hon "denna låten tycker du om" så startar hon tvn & byter till MTV, Owl City - Fire flies (y) den är så bra, fast dock så uttjötad :(. Men efter det så berättade hon massa saker och jag låg jätte bra där och lyssnade massor. Sedan fixade jag iordning mig och drog till tåget :P. Dagen blev inte som jag hade tänkt mig riktigt men ^^.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0