Har änna tappat blogglusten..

Men jag skriver ändå..

Jag, Lisa & Simon hade tal till idag.. Lisa snackade om att man skulle använda cykelhjälmar eller något sådant och Simon snackade om att förbjuda rökning, bästaste jag snackade om abort ;o .. Vi tre var riktigt grymma, tyvärr så sabbade Simon mitt tal lite grann, samlag är ett vanligt ord, men men.. Simon tyckte att det var roligt .... >.<

Idag på vägen hem.. Så satt jag med Mona på bussen, så ser vi att busschauffören pratar i telefon, och nästan missar en hållplats där några skull av.. En stund senare så sitter han och käkar ett äpple, jävligt begåvat måste jag säga..


Men nu ska jag fortsätta att kolla på DH på 5an ^^ pöss haaaajj

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0