I'm not short, I'm just more down to earth than most people.

Yeah, i någras ögon är jag jätte kort, i andras ögon är jag lång. Men jag har det bättre än alla långa, eftersom om jag ramlar så ramlar jag inte så långt eftersom jag har nära till marken ^^.

Jag drömde en riktigt konstig dröm inatt..  Är det någon som tänkt på att när man drömmer ibland så kan man inte springa när man blir jagad och liknande saker? Det är så sjukt frustrerande.

Inatt så drömde jag iallafall att jag gick ner för våran branta backe, och då ser jag grannens bilar på vägen fast några var nergrävda så man såg bara taket på dom. Men jag och en kompis gick iallafall förbi och hem till mig.

Sedan kommer jag ihåg att jag, pappa, någon kille och Sessan skulle åka iväg någonstans så vi sätter oss i bilen, pappa börjar köra, vi kommer emot backen, han ser bilarna, men han gasar ännu mer och vi kör över en bil. Vi flyger över men får en känsla av att vi ska åka av vägen och hamna nedanför stupet. Men det gick bra, men när han väl landar, så hamnar han för långt ut i vår backe så vi åker ner med bilen för stupet. Alla bara skriker, bilen bara roterar och roterar. Men tillslut stannar den, otroligt nog så överlevde allihop. Lite sår hit och dit, men inget allvarligt.

Så pappa var jätte arg för detta så han gick in till grannen, vi andra följde med men vi hittade inte honom. Det visade sig att han åt mat med sin familj. Så vi andra gick och gömde oss i huset. Varför vet jag inte, vi gömde oss i torkskåp, bakom dörrar och liknande. Och helt plötsligt kommer grannen springande med en gaffel och ska döda oss typ, för att vi pajade hans bilar som stod i backen.

Och helt plötsligt är vi ute vid det blåa huset på våran väg. Och där var det fullt med snö, ungefär 1,5 meter snö. Vi försöker få bort den och helt plötsligt så är en kille ifrån klassen med där och slänger sig i snön. Vi gör allt för att få bort snön och sedan är den borta.


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0