Ingen blogglust?

Tjaaaoo! Idag hade vi bara två lektioner i skolan eftersom Marcus lektioner är inställda. Men iallafall... Vi hade matte, där vi inte gjorde så mycket. På engelskan så kollade vi på någon film typ "Ice cold" eller något i den stilen. Efter den lektionen följde jag, Simon & Genta med Lajsaaaa till Willys. Hon skulle köpa liye grejer, sedan käkade vi i matsalen.

Senare så drog jag & Simon till biblioteket för att plugga. Men han fastnade på fb och all musik han lyssnade på medans jag började på säljbrevet. Men efter någon timme så bestämde vi oss för att dra hem till Simon. Vi var inne på chattroulette eller hur det stavas. Haha Simon är lite knepig måste jag bara erkänna! xD Hahaha men kul hade vi! ;D.

Jag hade tid hos frisören idag så jag har en ny naaajsssiig frisyr! ;D Men jag tänker inte visa några bilder förens imorgon! ;) Idag har inte hänt så mycket mer :P. Eller jag snackade med Erik i telefon ett bra tag, snackade även med min mormor i telefon ^^. Men nu ska jag ta lite fler egokort ^^, puss på er! <3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0