Nationella proven i Engelska A tog kåååål på mig. Så nu är jag kåååålpudding ^^

Tjena! :D Denna dagen har vart så jävla kass!  Idag hade vi nationella i Engelska A, det gick SKIT! Och det kändes inte alls bra! :( Sedan så hade jag matte prov slutet av dagen, det gick också skit pga min huvudvärk :(. Efter skolan gick jag & Simon till biblioteket och pluggade lite! :) Nice nice..

Mone, mormor & Klas kom hem till oss förut och kollade på kattungarna :), nu har vi bara två kvar som någon kan tinga!:) KANON. Riktigt trevligt att prata av sig med dom också.

Finns inget mer att säga om denna dagen känner jag. Men hoppas ni haft en bra dag, nu ska jag sova är verkligen helt slut.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0