Dag 6 - Min dag.

Idag så vaknade jag av att mitt huvud höll på att explodera, kändes iaf så.  Ingen skola för mig idag heller, hade ändå bara två lektioner.

Vid 11 gick jag upp, åt frukost med mamma & Sebbe. Sedan skulle dom åka & då passade jag på att hoppa in i duschen och sedan göra mig i ordning.



Jag tog sedan bussen mot Stenungsund för att sedan ta en annan buss mot Uddevalla, skulle till torp idag. Jag behöver verkligen vinterskor, eftersom det ska bli snökaos!

Så kom jag dit och kollade på flera skor, men så tog jag bara ett par, en av de billigaste paren bara för att ha ett par. Och köpte även en kajal till mig och en julklapp till mamma! :)

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0