Frågor..

DIG:
1. Hur lång är du ? 165 ;o
2. Vad vill du bli när du bli stor? mindre ?;D haha nee men Västkustfru OFC! ;O Vem vill inte det ?;)
3. Vad pluggar du ? Handel :)
4. Har du långt hår ? Njah, lagom, måste tyvärr klippa mig snart ><.
5. Vilken hårfärg har du? Syns inte det ?? BLOND OFC! :o

6. Sminkar du dig ? Ibland så ;o
7. Har du haft sex senaste månaden? Aldrig :'o
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? röd, svart & rosa (a)
9. Har du kysst någon idag ? nej inte ännu :(

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ? Nepp.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? hmm.. måste nog säga mamma.
3. Hur många syskon har du ? för många :)
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Jag har hittat en bra mobil med knappar ><
5. Hur många ställen har du bott på ? för många...
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Det blir svårt, stör mig alltid på någon ><
7. Vilken familjemedlem är snällast? JAG! :D
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Idolkvällarna såklart!

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ? Nyligen
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Hmm Andre för typ ett tagsedan, somnade under ett lan x'D
3. Har du kysst nån kompis ? Haha yes..
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Ja :)

5. Vem har du varit kompis med längst? Simone skulle jag tro :).
6. Vem känner dig bäst? hmm... Simon eller Erik skulle jag tro.

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Haha hata är ett starkt ord, om min kompis hade frågat om min åsikt hade jag vart ärlig.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? ibland så.

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? JA.
2. Klä dig annorlunda ? Egen stil kallas det :)
3. Vara dig själv ? absolut.
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Haha jorå..
5. Pierca dig ? japp, snart blir det tungan!
6. Tatuera dig? absolut! Mamma & jag ska snart iväg! :)
7. Ha sex på offentlig plats ? Haha jorå, inget fel med det ><
8. Vara omogen ? Haha det är bara skojj!! Det måste man enna vara när man är med killar xD
9. Äta småkryp ? Gjorde när jag var liten, räcker inte det ? ^^

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ? någon vecka sedan
2. När var du på semester senast ? Haha ... åkte ut med båten med min älskling & hans familj ? :p
3. Vilken färg är det på din tandborste ? rosa :'D
4. Är ditt hår tråkigt ? Jag tycker det ja! Ska snart klippa och färga det!
5. Vem såg dig naken senast ? Jag själv ?:D XD

6. Hur ofta duschar du? När jag orkar ;) haha nä men så ofta som det går.
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? När jag blir trött :)

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0