No school, I'm too cool!

Tjoo snyggingar! ;) Idag blev det ingen skola för min del.. Vaknade och kände att jag hade så fruktansvärt ont i ryggen så jag höll på ett dö ><.  Erik vägrade massera mig :(... Men ah, jag åkte hem iallafall. Känns som om halsen svullnat upp, just nu är jag spyfärdig.. får se om jag måste springa in till badrummet.. Men men.. Ska försöka plugga klart, puss på er!



Svar till Simone!; Jag åkte bara till torp, ska in till Std en annan dag, ska vi försöka ses då istället ?:)  Jaa dom höga var bäst, men fanns inte i min storlek tyvärr. Jag ville inte gå ut med dom efter vi fixat dom.. eftersom dom var som tofflor, men jag älskar dom helt klart! ;D

Simone:
Drog du in dit ändå? :P

Samma skor som ja har, köpta på samma ställe å samma färg fast ja tog den längre modellen ;) Men visst e dom underbara? Känns som å gå runt i tofflor ju :) Älskar dom!



Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0