OMG vilken dröm...

Godmorgon snyggingar! Jag fixade nyss håret, om en stund ska jag dra ut till bussen och sedan till skolan. Jag börjar 12.05 idag, så vi får väl se hur det går! ;o

Alltså inatt så drömde jag värsta drömmen... Min familj skulle flytta till ett hus på Orust. Ett väldigt fint hus också. Men jag kände dom som skulle sälja det, väldigt bra. Sonen i den familjen skulle hämta hans sista grejer, så såg han mig... Damn. Jag såg hur han försökte att kolla bort. Jag såg tårarna i hans ögon, men han ville väl försöka se fräck ut så han började gå förbi mig.. så sa jag "du var inte berädd på att se mig va?"... Och killen skakade på huvudet.

Då brast han ut i tårar, jag kramade om honom och så sa jag "ta det lugnt lillevän, allting kommer bli bra". Vi snackade lite mer, men det vill jag inte ta här ><, för det låter ännu sämre.( Vill ju inte gå in på alla detaljer, så ni får vara nyfikna ^^)

Aja förvånad blir man när man kommer ihåg allt. Har inte sett eller hört något ifrån denna personen sedan väldigt lång tid. Lite synd eftersom han var en bra kompis. Men nu måste jag fortsätta. Vi får höras senare! PUSS

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0