Alla dessa syskon



Denna bilden är ifrån sommaren 2009, jag & min lilla gullunge.



En underbar bild på honom från i somras! Kan inte göra annat än att älska bilden! Hittade dessa bilder så känner att jag får skriva lite!!

Jag har ganska många syskon. Jag har 8 stycken, bara 4 stycken som jag bor med. Dom andra fyra träffar jag inte lika ofta. Fast vi bor så nära nu. Jag har inga helsyskon. Endast halvsyskon, men vad gör det? Jag behandlar inte mina syskon annorlunda bara för att vi är halvsyskon. Vi är en familj och vi håller ihop. Även fast vi ena stunden bara vill stå och skrika på varandra, så finns det faktiskt stunder som kan vara riktigt roliga.

Oavsett vad så kommer jag alltid att älska mina syskon, dom är mina underbara monster. Tänka sig att tiden går så otroligt fort, kan knappt ha koll på hur gamla dom är längre. I år blir jag gammal enligt mina två systrar! haha så snällt!;).

När man har så många syskon så får man ju inte favorisera någon, dock är det svårt att låta bli. Men alla har sina dagar och sitt humör! Jag älskar alla mina syskon mycket. :)

PEACE

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0