Dagen :)

Har suttit och lyssnat lite på Kent, kändes dock bara så fel, eftersom det är mer min depp musik... Det och Lasse, Håkan, Melissa, Li ... osv... Jobbigt att höra ><. Så det fick bli lite techno istället!;o

Om några minuter ska min Jonathan åka härifrån!:( Inge kul... då måste jag sätta mig och plugga lite till, inge kul! :(

Denna dagen har vart helt okej!:)

Imorse ville jag inte gå upp, Erik fick nästan tvinga upp mig ur sängen.. Sedan bar det av till skolan, gick på ALLA lektioner. Ska dock inte behöva det eftersom jag bara ska några ämnen. Jag satt med Simon & LisaEspresso House, fick tjötat en hel del skoj vart det med! ;) Fick lite gjort iallafall. Men nu lovade jag min ena lärare Rikard, att jag skulle vara klar med massa uppgifter till imorgon.. BUHU, vill inte! Kommer få sitta hela kvällen typ xP. Men det äre väl värt då!

Fick tjötat lite med Joel också, kändes också rätt bra att få ut lite.

Nu ska jag dra mig! Ciaooo! :D

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0