Nya planer!

Ska fixa ny mobil inom kort! Ska bli skönt att ha en egen. Har lånat en annan ett tag, men är inte alls nöjd. Det blir massa förändringar i veckan med. Ska nog umgås en hel del med några jag inte träffat på evigheter! Myspys! =) Men får väl se.

Ska börja träna, står inte ut med mig själv längre. Och det är ju lite jobbigt :/. Men vad ska man göra liksom?

Inte långt kvar till skolan börjar heller.. =)

Jag vill vara fri, känner mig så instängd. Jag vill kunna göra vad jag känner för.. Men det kommer alltid något i vägen. Det blir bara pannkaka av alltihop. Jag längtar efter att bli fri... Kunna försvinna en stund, göra impuls grejer!  Men får se..

Jag har bara några veckor kvar av sommarlovet.. Innan helvetet börjar igen... Vill inte!! :/ Men vad ska man göra liksom...

Jag vill bort härifrån. Jag vill flytta så långt härifrån som det går. Bort ofrån allt och alla. Börja om på noll. Jag behöver en ny start.. Ifrån dessa öar, ifrån allt jävla skitsnack.. Alla känner alla här.. Måste bort!

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0