Älskar min Mone!

Nästan så att jag ska sätta mig ner och göra lite matte?  Så kul har jag en lördagskväll. 

Mår ingen vidare heller.. Jag är glad att jag ha min Mone! Vet inte vad jag hade gjort utan henne. Hon är en pärla! Hon är en person som aldrig sviker, hon har alltid funnits där för mig. Och verkligen hjälpt mig med det mesta. En kompis som henne är 1 på miljonen jag hade den turen att jag fann henne, eller hon fann mig först. Haha älskar min goa släkt! Skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan henne. Så mycket som vi gjort tillsammans, alla otroligt roliga och knasiga stunder. Alla jobbiga tider, du är en person som verkligen förstått hur jag mått i alla år.


Vi har ställt upp för varandra, haft så jäkla kul... Känns så bra att kunna tänka tillbaka komma ihåg alla roliga minnen och att vi alltid haft varandra.


Skulle inte byta ut henne mot något i världen! Du är verkligen som min riktiga storasyster som jag aldrig fick.  Miss u!

Hoppas att vi kommer kunna umgås oftare igen!

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0