Min allra första bästa vän..

Kom och tänka på en grej igår...


Igår när jag satt i bussen påväg hem, så stannade vi på en bussterminal. Och där ser jag mina allra första bästavän. Det är helt sjukt att allting ändras så, att tiden gått så fort. Jag kommer ihåg som om det vore igår...

När hon & jag hittade på massa bus. Alla våra hemlisar, våra "kärlekslistor"... Haha, jag har så himla mycket minnen med dendär tjejen. Helt sjukt att vi gått och blivit så olika. Vi hejar inte ens på varandra längre. Lite tråkigt, eftersom vi hade en jättebra vänskap!

Alla stunder då vi låste in oss i lekstugan på fritids och snackade om alla snygga pojkar i klassen, om dom jobbiga tjejerna som trodde dom var bäst.. När vi smög oss bakom skolan på rasten och snackade massa skit.. Vi hittade alltid på massa bus, men klart man ska göra det.. för kul måste man ha! Den tjejen saknar jag en del.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0