För dom som har tråkigt!

10 favoriter

Färg: rosa
Mat: kycklingsallad
Band/artist: svårt att välja ut någon bara sådär.
Film: har ingen :(
Bok: Pojken som kallades det, så otroligt hemska!
Sport: badminton
Årstid: sommar
Veckodag: lördag
Glassmak: vanilj,päron eller choklad ^^
Tid på dygnet: haha jag vet inte.


9 för tillfället

Humör: glad
Smak: päronsplitt
Kläder: jeans, tröja, linne & underkläder
Bakgrund: växlande
musik: ingen :(
Nagellack: inget
Tid: 21.49
Omgivning: kök


8 första

Bästa vän: Simone
Husdjur: kanin
Piercing: naveln
Förälskelse: Victor
Musik: Pippi??
Bil: ingen än
Kyss: haha usch den kommer jag ihåg, den var inte go! xD


7 senaste

Cigarett: prince typ? eller vad dom hette, en gång i tiden ville man ju vara tuff..
Mat: Kalas puffar!
Dryck: mjölk
Biltur: förut med mamma
Spelad låt: Sherwood- Song in my head
TV- program: Så ska det låta


6 har du någonsin

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nope =)
Brutit mot lagen: ja (a)
Badat naken: tror det
Varit med på TV: inte vad jag vet
Kysst någon du inte känner: Tror inte det.


5 nej tack:

Kläder: långa känningar
Mat: blodpudding eller lökpaj
Gammaldags husmanskost: -
Musik: opera
Dryck: kaffe
Personlighetsdrag: -


4 saker:

Du gjorde igår kväll: kollade tv, tjötade med mamma & erik & la mig.
Du kan höra just nu: ljud från tvn & min pojkväns röst
Du inte kan leva utan: vänner och familj
Du gör när du har tråkigt: försöker komma på något skoj

3 personer:

Du kan berätta allt för: Simone, Jonathan, migsjälv ?(a)
Du tycker om: mamma, pappa, bästavän.
Du inte gillar: det skriver vi inte här.


2 val:

Kaffe eller te: inget av dom usch!
Vår eller höst: höst!


1 önskan:
han

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0