Saknar det som bara den!! =(

Jag vill inte bo i lägenhet nära vägen... Jag vill bo i ett hus i skogen typ.. Så att man kan åka pulka på vintern.. Ha snöbollskrig, njuta av snön och ta underbara bilder!
Sedan så saknar jag även att kunna bo i hus, då man kan spela hur hög musik som helst, strunta i grannar, kunna ligga ute i solen på sommaren, springa ut halvnaken utan att någon brydde sig.. Samt bo inne i skogen och slippa höra alla billjud...
Här kommer några bilder ifrån början av året 2010 tror jag det var... Kan vart slutet men tror det var början.. Underbart med mycket snö iallafall! =) Men det är väl så ..? Det man inte har vill man ha ??

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0