Kärlek





Ett förhållande, Två människor, Två hjärtan slår som Ett.
år tillsammans!

Det har inte vart lätt, samtidigt som det inte vart svårt. Det har vart en berg-o-dalbana, vi har haft underbara stunder och mindre bra stunder. Då vi funnits där för varandra. När vi flummat runt och inte gjort någonting, eller då vi verkligen hållt på och slitit med nått. Du har ett hjärta av guld, du är en jättego kille, dig tänker jag inte lämna ifrån mig igen. Även fast vi sårat varandra och kallat varandra det ena och det andra så älskar jag dig lika mycket för det. Inga förhållanden fungerar om man aldrig argumenterar eller tjaffsar någon gång. Det gör vi ibland och båda är ganska så envisna med! Vi har gått igenom mycket saker ihop både bra, dåliga och jobbiga saker. Vi har ändå klarat av det ganska bra. Annars hade vi inte stått här idag. Innan vi ens blev tillsammans eller om det var i början så visste jag.. jag ville förlova mig med dig, flytta ihop med dig, bilda familj och allt som hör till, det finns en chans, 50% chans att det blir så och 50% som inte blir så. Håller tummar och tår.

Jag vill inte dela mitt liv med någon annan än dig för du är min lilla Prins och dig är jag rädd om! Det finns bara du för mig, jag har aldrig haft sådana känslor för någon innan..

På torget... Kommer aldrig glömma den känslan när jag skulle va tuff och gå fram till dig och säga "hej" när du stod på torget och skulle köpa godis.. men när jag såg dig så kände jag hur det ryckte till i knäväcken, jag blev så knäsvag och röd så jag började skratta och sprang därifrån..
Jag älskar dig då, nu och förevigt. Du är den enda för mig.  <3

Kommentera här ♥♥
Postat av: Mone

Ni e så underbara å söta tsm så de e inte klokt! <3

2011-11-14 @ 17:09:01

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0