Riktigt bra dag!

Kollade på American Funniest Homevideos förut med mamma, Dennis och mina syskon.. Det var en video som var så kul så jag började grina.. HAr inte skrattat så mycket på länge. Det kändes så underbart! En liten pojke blev så glad när telefonen ringde han fick jätte stora ögon och munnen blev som en rund ring. Han liknande nästan en apa ^^. Men iallafall så sprang han fram till telefonen och svarade.. Haha så söt! :D
Jag kollade nyss klart säsong 6 av One Tree Hill... OMG jag är såå lost i serien! Jag älskar den verkligen! Men nu ska jag inte kolla på några nya förens i mitten av Juni. Iså fall får jag se dom gamla avsnitten! ;)
Jag känner mig så glad just nu så jag hoppas att det håller i sig ett tag. Ser fram emot nästa vecka SÅÅÅÅÅ mycket! Tänker inte berätta vad jag ska hitta på för något, ska försöka berätta efter. Inget märkvärdigt egentligen men ;)

Kommentera här ♥♥
Postat av: emelie kindström

själv har jag säsong 1,2,3,4,5,6,7 å 8 av one tree hill ska köpa säsong 9 nu när den kommer ut i typ slutet av året :p <3 fin blogg btw

2012-05-06 @ 17:20:47
URL: http://emeliietkindstrom.blogg.se/

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0