9 små fakta om mig!

 
 
9 sanningar om mig; 
 
 
 
 
* Jag har trott att jag kunde bli kär lätt, men i själva verket har jag jättesvårt för att bli kär och säga att jag älskar någon.
 
 
* Tjejer brukar älska att få blommor och rosor, men jag fick 4 stora kaktusar i present av en kompis. (Älskar 
kaktusar).
 
 
*Jag skulle egentligen heta Felicia.
 
 
* Min favoritfärg är röd och mitt rum är rött och har många röda grejer i.
 
 
* Jag vill studera/jobba utomlands och aldrig komma tillbaka
 
 
* För några årsedan, drömde jag om att gifta mig med Bam Margera! 
 
 
* Jag älskar att ha på mig klänningar och högklackat, känner mig så tjejig och fin då. 
 
 
* Jag fick ingen hel gymnasieutbildning pga att jag inte fick Godkänt i Matematik A. (Så jag måste gå komvux/folkhögskola -.-'')
 
 
*Jag har fotfobi, men älskar skor!
 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0