Jävligt bra dag :D

Hellu!! Var i Göteborg igår på dagen, jättemysigt att vara där med familjen. Dock var Göteborgskalaset, det var väldigt mycket folk överallt. Jag fick gått in på Shock och köpt hårfärg iallafall, nu ska det bli färgglatt!! :D

På kvällen drog jag till Sofia och vi drog vidare till Anders för att grilla. Väldigt kul folk som var där. Jag hade en jättebra kväll. Tyckte det var kul när vi skulle göra världsrekord i Davids bil. Se hur många som fick plats i hans bagage på hans bil. David, Tobbe, jag och Sofia fick plats! Haha :-)). Stackars lilla David som slog i huvudet & började blöda :-(.

Men kvällen var den roligaste på länge! Underbart gäng!!:-)


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0