Mitt mål är att bli lycklig.

 
 
 
 
Ibland känner jag mig som en prinsessa, vacker och lycklig. Synd att den känslan lätt försvinner. Då det finns folk som kan förstöra ens dag, genom en liten mening. 
 
Singel eller inte, nu ska jag försöka må bättre. Inte tänka tillbaka så mycket som jag gjort innan. Denna gången ska jag tänka en del på mig själv. Umgås med folk som får mig att må bra. Inte bara ligga i min säng varje dag och bara gråta. 
 
Jag tänker bli lycklig igen, med eller utan dig. Det märker vi. Livet går vidare, jag tänker inte längre försöka få dig tillbaka. Jag får inget från dig, då ska du fan inte få något av mig heller. 
 
 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0