Jag svarar på frågor om mig.. ! ='))

Jag har insett att min senaste kyss: Var en som inte betydde något.
Jag lyssnar på: Musik, jag gillar att lyssna på det mesta, kanske inte opera. Men det mesta funkar.
Jag pratar: alldeles för mycket med mig själv. För jag har svårt att lita på andra.
 Jag tycker om: sommaren, nya huset, mina vänner & Max <3
Jag avskyr när folk: Ljuger och ignorerar en.
Kärlek är: Något som kan vara något alldeles underbart, men rätt person. Det kan även vara plågsamt.
När jag borstar tänderna: Så brukar jag oftast låtsas att tandborsten är en mikrofon. Haha så fjantig!
När jag lagar mat: Vill jag gärna ha sällskap, mysigare så! =)
Jag tänder på: Charmiga, roliga killar. Personligheten är viktig. Har han vackra ögon och ett fint leende, damn! 
Jag är rädd för: Mycket saker, så lätt skrämd.
Den värsta känslan är: När du visar hur mycket du bryr dig eller tycker om någon och får inget tillbaka.
Den bästa känslan är: Personen du älskar, älskar dig tillbaka.
 Jag är bäst på: Göra bort mig, prata för mycket om pojkar, å sjunga falskt!
Jag är sämst på: Att ta emot komplimanger. 
Jag kommer alltid vara: En person som bryr mig väldigt mycket om min familj å mina vänner.
Det finaste som finns är: Han... Men efter mig då! ;)) haha. Oså familjen <3
I sommar ska jag: Jobba mycket men försöka umgås med mina nära å kära ändå! 
Sist jag grät var: Häromdagen, första gången på längre..
Jag älskar: sommaren, Miami, uppmärksamhet. 
Jag kan inte: flyga, men kanske går i framtiden! ;D
När jag vill tänka går jag: antingen ut, med musik i lurarna. Eller så sitter jag på mitt rum med hög musik.
När jag vill baka: Blir det nästan aldrig av, för att det tar alltid så lång tid! =(
Min mobiltelefon är: En ganska viktig grej som jag har.
När jag vaknar på morgonen: Hoppas jag att det väntar ett eller flera sms eller söta bilder ifrån snap, från någon man tycker om.
Innan jag går och lägger mig: ligger jag och tänker på vad jag vill ska hända, fantiserar om honom.. Samt smsar med honom..
Bebisar är: något alldeles underbart! Vill ha barn senare i livet!
Idag har jag: ätit frukost, gått på promenad med hunden å matat alla djur. Samt legat i soffan och degat till Family Guy.
Ikväll ska jag: Försöka våga prata med honom... 
Imorgon kommer jag: till arbetsförnedringen, sedan ut å göra andra ärenden!
Jag vill verkligen: bli kär igen! 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0