4 timmars sömn! =)


Två bilder från gårdagen! Förde över alla bilder till datorn. Sedan så hörde jag brandbilen utanför, det låg tydligen en sko på vägen och personen vart borta.. :S 

Kollade på Tristan och den magiska kitteln igår, samt någon mer film.. men jag kunder verkligen inte sova. Elan frågade mig om jag ville hänga med ut och röka, why not liksom? Kunde ändå inte sova. Vi satt ute och tjöta ett bra tag, sedan kom Shawn och 6 eller 7 andra människor! Jättekul att snacka med dom, skulle lära dom svenska svordommar ><. Eftersom jag var den enda ifrån Sverige, de kom ifrån alla möjliga platser ><. Men kul hade vi! :D Jag och Elan gick och la oss runt 6tiden imorse ><. Men jag har ändå klarat dagen jättebra utan att somna :D

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0