Eye of the tiger

 
 
Alla dessa känslor som bara blommar upp, vart kom dom ifrån? 
 
Första gången jag såg honom, slog mitt hjärta ett extra slag. Jag blev helt plötsligt väldigt nervös, men samtidigt väldigt avslappnad med honom. Han var klädd i jeans och en vit t-shirt, jag kommer ihåg att hans ansikte lyste upp, när han såg mig. Han sa hej, och kramade om mig. Vi gick en långpromenad och pratade om allt och ingenting, kändes som om vi känt varandra i evigheter. 
 
Jag har svårt att släppa hans underbara leende, sättet som han hittade på mig med sina fina blåa ögon. Han vart väldigt fin och charmig. Då ska jag verkligen inte berätta om hans underbara skratt, herre min jesus! Han kan verkligen få mig att skratta, riktigt bra humor! Han är en kille som jag verkligen skulle kunna bli fruktansvärt kär i. Om jag lärde känna honom bättre och liknande. Men att ha honom i mitt liv, är väldigt betydelsefullt. Man vet ju aldrig med framtiden, men jag kan inte göra annat än att hålla tummarna. 

När man tycker att man ser en ängel, den vackraste skapelsen på jorden. Som talar med dig, som umgås med dig, skrattar med dig. Ger dig världens bästa känsla, som får dig att känna dig fin och lycklig. Inte bara fjärilar i magen, du får ett helt zoo därinne! Hur ska man låta bli att säga något?
 
När man tittar på en kille och ser att han är allt, man någonsin drömt om, vad ska man då göra? Skratta sig lycklig? 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0