Toppen!! ;pp

 
Jag har haft en bra helg med goa människor. Dock så gick allting inte enligt min plan, men det fick gå ändå. Fredagen vart jag på Harrys i Stenungsund, med Johan, Andreas, Miranda och Casper å lite annat folk! Kul var det, Casper var en jäkel på att dansa! ;))
 
Igår hade vi fest, det gick väl sådär. Den killen som jag ville skulle komma dit, dök aldrig upp. Men jag fick iallafall pratat med honom lite. Jag lär väl snart märka, om det ens är värt det. För den som väntar på något gott, väntar alltid fööör länge.. Men snart äre dags att sätta ner chansen och ta en risk. Går det åt helvete, fine då har jag iallafall försökt. 
 
Har fått städa i lokalen idag, fyfan vad lång tid det tog.. Grisigt och äckligt var det också!! Men tillslut blev vi klara. Kul att städa på bakfyllan!! ;)) Men jag har mest tagit det lugnt i dag tack o lov! ;P
 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0